ESCUCHA MATADOR:

      REFLEXIONES A VUELA PLUMA
          SOBRE EL FÚTBOL,
             EL PERIODISMO Y LA VIDA

















Buscador


MaTA-dor

jueves, diciembre 15, 2005

Reflexiones, desde Milán y desde el cariño, de dos extremos exiliados del madridismo

“Luxemburgo no quería bandas y uno no puede estar donde no va a participar”

Santiago Hernán Solari, en El Tirachinas de la Cope

"Florentino Pérez no mantuvo su palabra"

"Llegamos juntos al Real, unidos por un mismo proyecto. Dijo que habíamos entrado juntos en el Bernabéu y que sólo juntos nos iríamos. En cambio, me he ido yo sólo. Creo en las cosas que se dicen. Pérez no ha mantenido su palabra, no ha respetado nuestro pacto"

Luis Figo, en 'La Repubblica'

Escrito por Matallanas | 7:27 p. m. | Enlace permanente

13 Comentarios:

  • Escrito por Blogger Roger, a las jue dic 15, 07:46:00 p. m.  

    Por aqui deben estar rezando para que no les toque contra el Inter. Muchas cuentas por cobrar.

  • Escrito por Blogger yinyang mason, a las jue dic 15, 09:00:00 p. m.  

    Nada que comentar de estas reflexiones... Tan sólo decirte que acabo de leer por casualidad la entrevista que le haces a Víctor Hugo Morales y me parece deliciosa. El de Víctor Hugo es un modelo a imitar.

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las vie dic 16, 12:41:00 p. m.  

    Mata, también escuchamos en la Cope tu apuesta porque Solari volvería a vestir la elástica blanca. ¿Hay algún fundamento en eso o es parte de una ilusión -que comparto contigo-?

  • Escrito por Blogger Matallanas, a las vie dic 16, 10:59:00 p. m.  

    No aposté, lo dijo Abellán que le había comentado yo esa posibilidad, sin fundamento salvo que necesitan uno de banda izquierda. Creo que sería un regreso apoyado por mayoritariamente por los madridistas, que consiguieron, por aclamación popular su renovación. Pero me parece harto complicado. Igual el Inter se lo regala de vuelta al Madrid, porque no pagó ni un euro el verano pasado por su traspaso, como no pago nada por Figo, al que el Madrid tuvo que dar 3 millones de euros para que se marchase... Que es otra, no ven ni un euro por ningún traspaso... MaTA-dor

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las sáb dic 17, 01:43:00 a. m.  

    Haz una sugerencia en algún artículo en el Sport, igual así se plantean su fichaje como hicieron a raíz del artículo de As (de no recuerdo quién) en el que sugirieron el fichaje de Keane...casi lo consigue.

  • Escrito por Blogger hadihadavi, a las vie jun 18, 09:00:00 p. m.  

    thanks for sharing this good content
    کوتاه کردن لینک i3t

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las mar ago 10, 08:19:00 a. m.  

    دانلود آهنگ حس خوبی دارم از ولی

    می توانید آهنگ «حس خوبی دارم» را با صدای ولی از پاپ ملودی دانلود کنید.

    در این ساعت آهنگ «حس خوبی دارم» از ولی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید با دو کیفیت 128 و 320 از پاپ ملودی دریافت کنید، همچنین قابلیت پخش آنلاین هم برای این آهنگ مهیا شده. امیدوارم که از شنیدن آهنگ حس خوبی دارم لذت ببرید. از همراهی شما با پاپ ملودی بسیار خوشحالیم


    https://b2n.ir/f46636

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las mié sept 22, 06:56:00 a. m.  


    حقایق شگفت انگیزی در مورد تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت که فروشندگان نمی خواهند شما آنها را بدانید

    اگر در نظر دارید یک دستگاه لیزر حذف موهای زائد دارید حتما نام دستگاه لیزر دایود و یا دستگاه لیزر الکساندرایت را شنیده­‌اید. این قبیل دستگاه­‌ها از جمله پربازده ترین دستگاههای زیبائی هستند که در کلینیک ها از آنها استفاده می­شود. حتما برای شما این سوال پیش آمده است که فرق لیزر دایود و لیزر الکساندرایت چیست؟ برای دانستن این موضوع تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

    کلیدی‌­ترین فرق لیزر دایود و لیزر الکساندرایت

    به گفته کارشناسان، دو دسته­ اصلی از لیزرهای کاربردی در حوزه حذف موهای زائد عبارتند از:

    · لیزرهای حالت جامد مانند لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ

    · لیزرهای نیمه رسانا مانند لیزرهای دایود

    لیزر الکساندرایت 755 نانومتر یکی از محبوبترین لیزرها در کشور می­باشد و از برترین برندهای آن می توان به دکا، آپوجی و کندلا اشاره کرد. دستگاه لیزر الکساندرایت سیستم لیزری نسبتا پیچیده ای و اثربخشی بالینی بسیار خوبی دارند. لیزرهای دایود (یا همان نمیرسانا) نیز امروزه به دلیل قیمت و هزینه های مصرفی بسیار کمتر علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده اند. طول موج معمول این لیزرها بین 800 الی 810 نانومتر است که برای حذف موهای زائد با تیپ پوستی مردم ایران مناسب می باشد.

    ماژول دایود قطعه­ای کوچک در ابعاد یک قوطی کبریت است که لیزر را تولید می­کند. لیزر تنها درون این قطعه تشکیل می­شود و دیگر بخشهای دستگاه این قطعه را پشتیبانی می­کنند. نیمرسانای تشکیل دهنده­ی این قطعه GaAlAs است و هر گونه صدمه به آن، خسارتی گران را به دستگاه لیزر دایود وارد خواهد نمود.



    تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las mié sept 22, 09:16:00 a. m.  

    قیمت نقاشی ساختمان


    یژگی های کمی‌از خانه شما تأثیر بصری فوری مانند نقاشی ساختمان دیوار آن دارد. رنگ فوق العاده اعمال شده خانه شما را جذاب تر می‌کند و به مشخص شدن شخصیت آن کمک می‌کند. برای اینکه به خوبی بتوانید نقاشی ساختمان دیوار و در و پنجره را انجام دهید، بهتر است راه زیر را پیش بگیرید.

    مرحله ۱: خانه را آماده رنگ آمیزی کنید. قبل از رنگ آمیزی یک خانه جدید با نمای بیرونی گچ، اجازه دهید هنگام نقاشی ساختمان دیوار ها به خوبی تمیز شوند و گرد و خاک از روی آن ها برداشته شده باشد. اگر در حال رنگ آمیزی یک خانه موجود هستید، دیوارهای خارجی را بازرسی کرده و از نظر برش، لایه برداری، کپک و سایر نقایص اصلاح کنید. با استفاده از محلول سفید کننده کلر با سمپاش باغ، کپک را از بین ببرید. سپس کل قسمت بیرونی را با فشار تمیز کنید تا آلودگی و رنگ قدیمی‌که از بین رفته است پاک شود.
    مرحله ۲: رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان غرب تهران مهر و موم کردن هرگونه ترک و همچنین درزها امری حیاتی است. این شامل: قاب پنجره، قاب درب، قالب و … است.
    مرحله ۳: رنگ با کیفیت را انتخاب کنید.


    نقاشی ساختمانی با پتینه کاری

    نقاشی ساختمانی با پتینه کاری در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع نقاشی ساختمان با پتینه کاری به پرداریم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. می دانستید نقاشی ساختمان با پتینه کاری یکی از مدرن ترین شیوه های نقاشی ساختمان محسوب می شود! در این نوع نقاشی، ابتدا نقاش ساختمان به انجام زیرسازی های لازم روی دیوار می پردازد تا سطح یک دستی را ایجاد نماید، سپس دیوارها را با رنگ پس زمینه ای نقاشی می کند و با استفاده از ابزارهای پتینه کاری به ایجاد نقش و طرح مورد نظر بر روی دیوار می پردازد.

    در مورد پتینه کاری چه می دانید؟
    تکنیک های پتینه کاری در نقاشی ساختمان به چه صورت است؟
    پتینه کاری در چه مکان های دارای کاربرد بیشتری است؟
    نقاشی ساختمانی با پتینه کاری چه مزایای دارد؟

    مورد پتینه کاری چه می دانید؟

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las mié sept 22, 09:33:00 a. m.  

    نهال گردو


    راهنمای کامل جهت خرید نهال گردو پیوندی
    راهنمای کامل جهت خرید نهال گردو پیوندی

    شاید اگر در حوزه ی کشاورزی و باغداری، فعالیتی داشته باشید، برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که نهال گردو پیوندی، به چه معنا می باشد و چرا امروزه علاقه ی خریداران نهال گردو، به آن شدت یافته است.

    به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آریانهال، ما در این متن به کمک نهالستان آریا نهال؛ به بررسی نهال گردو پیوندی پرداخته و مهم ترین ارقام آن را معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
    چرا خرید نهال گردو پیوندی به نسبت سال گذشته دو برابر شده است:

    نهال گردو، پرورش دلار روی شاخه های سبز می باشد. این جمله به ارزش بالای سود درخت گردو پیوندی اشاره دارد. بهترین نهال گردو قطعا شما را بهترین محصول گردوی برداشتی تان نزدیک تر می کند. همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین نهال گردو از بین انواع اقلام نهال گردو کاملا بستگی به شرایط شما دارد.

    این به آن معناست که در هر منطقه از آب و هوای ایران، یک رقم را می توان جهت خرید بهترین نهال گردو نام برد. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، پس در ادامه به کمک آریا نهال، به معرفی بهترین رقم های گردوی پیوندی می پردازیم.
    تعریف نهال گردو پیوندی:

    شاید از اسم پیوند، به یاد انواع عضو پیوند افتاده باشید که در مورد درختان هم به همین معنا می باشد. نهال هایی که از ابتدا از بذر، کاشت و پرورش داده می شوند، به نهال های بذری معروف می باشند.

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las lun oct 04, 08:46:00 a. m.  


    دانلود آهنگ رفت که بره این دفعه فرق میکرد علیرضا طلیسچی
    0
    آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام رفت که بره این دفعه فرق میکرد
    در این ساعت می توانید آهنگ جدید هنرمند کشورمان را به نام با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید.

    سوین موزیک مفتخر است که آهنگ رفت که بره این دفعه فرق میکرد را از علیرضا طلیسچی برای شما عزیزان آماده کرده است و می توانید در پایین همین صفحه این آهنگ را به صورت آنلاین گوش بدهید.

    http://i3t.ir/R9eCz

  • Escrito por Anonymous Anónimo, a las lun oct 04, 11:13:00 a. m.  

    معرفی ابزارهای بازی سازی بدون کد نویسی + کامل ترین محتوای اینترنتی
    معرفی ابزارهای بازی سازی بدون کد نویسی شامل انواع مختلفی از موتورهای بازی سازی است که در طول دو دهه…

    https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d8%af-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c/

  • Escrito por Blogger DataHK, a las dom abr 10, 10:56:00 a. m.  


<< MaTA-dor